fbpx

Bezpłatne wyzwanie  07-10.03 | pon-czw

Jak zdobyć nowych klientów, gdy zaczynasz słodki biznes?

Zaczynasz swój biznes i nie wiesz, jak dać mu turbodoładowanie? A może przenosisz się do innego miasta i chcesz szybko odzyskać ilość Klientów z poprzedniego miejsca?

Dzień I - 07.03

Przygotowanie do akcji

Co tu znajdziesz?

  • Od czego zacząć?
  • Co ma znaczenie, a z czego możesz na początku zrezygnować?
  • Kto jest Twoim klientem?

Dzień II - 08.03

Trening widoczności

Co tu znajdziesz?

  • Marketing offline – czyli co jest must have poza internetem?
  • Marketing w sieci
  • Oferta, która Cię wyróżni

Dzień III - 09.03

Misja branding

Co tu znajdziesz?

  • dlaczego proste logo na początek wystarczy,
  • czym jest branding i jak jego zasady wykorzystać u siebie,
  • jakie elementy są niezbędne na początek

Canva: canva.com

Koło kolorów: color.adobe.com/pl/create/color-wheel

Pomysł na palety kolorów: color.adobe.com/pl/explore

Film o Logo: https://www.youtube.com/watch?v=EkGwqTw7y8E

Już jutro! 10.03, 20.00 - Spotkanie na żywo Uli z Magdą

Wielki Słodki Finał

NOWA SERIA EBOOKÓW

Ula Stępniak

Ula Stępniak

Kreatorka smaku

 

Witaj, mów mi Ula!

Od 10 lat prowadzę pracownię cukierniczą “Słodki Muffin” w Warszawie.

Pasję do robienia tortów łączę z byciem mamą dwójki słodkich łobuziaków oraz kibicowaniem meczom piłki siatkowej. Zainspirowałam Polaków do… robienia tortów!

Na moje webinary zapisuje się co miesiąc ponad 1000 osób, a Facebookowe wyzwanie zgromadziło ponad 1000 uczestników zainteresowanych wiedzą dotyczącą wycen tortów .

Moja twórczość to połączenie najlepszych przepisów, wiedzy cukierniczej i praktycznych porad na temat prowadzenia słodkiego biznesu.

Magdalena Sadowska

Magdalena Sadowska

Marketer, Strateg w Robieto.pl

 

Jestem przedsiębiorcą od zawsze, a z marketingiem związałam się blisko 10 lat temu. Zaczynałam od prowadzenia agencji reklamowej, a obecnie całe swoje doświadczenie realizuję w działaniach online.

Wierzę, że najlepszy marketing to po prostu taki, który sprzedaje. Od 8 lat prowadzę z mężem Wojtkiem Sadowskim, agencję Robieto.pl, która pomaga firmom i osobom indywidualnym zaistnieć w internecie i zarabiać online.

Uwielbiam sprzedawać, tworzyć lejki sprzedażowe, dowozić rezultat i w ten sposób spełniać marzenia moich klientów.

Tworzenie nowych rozwiązań i strategii dla klientów przychodzi mi z łatwością. Współpracowałam m.in. z Kobiecą Stroną Inwestowania, Ulą Stępniak. „Robieto” co lubię.