fbpx

Bezpłatne wyzwanie  07-10.03 | pon-czw

Jak zdobyć nowych klientów, gdy zaczynasz słodki biznes?

Zaczynasz swój biznes i nie wiesz, jak dać mu turbodoładowanie? A może przenosisz się do innego miasta i chcesz szybko odzyskać ilość Klientów z poprzedniego miejsca?
W każdym przypadku mamy dla Ciebie wyzwanie!

Jeśli połączysz wiedzę dwóch osób, dla których sprzedaż jest naturalną kompetencją, a do tego wiedzę o biznesie tortowym Uli Stępniak i marketingowe doświadczenie Magdy Sadowskiej, masz receptę na szybki wzrost firmy. Dlatego też postanowiłyśmy połączyć siły i podzielić się z Tobą wiedzą, która pomoże Ci szybko wynieść firmę na wyższy poziom.

Będzie to wymagało od Ciebie pracy i zaangażowania, bo jeśli chcesz zrobić coś w dobrym tempie i otrzymać efekty swojej pracy – zaangażowanie jest kluczem. Zdejmiemy jednak z Ciebie rozważania na temat tego, czy postępujesz dobrze i czy to, co robisz, jest sensowne.

Dlatego też – zachęcamy Cię do tego, żebyś podjęła z nami wyzwanie! Jaki jest jego plan? 

Plan wyzwania:

Dzień I - 07.03

Przygotowanie do akcji

Otrzymasz mailem dwa nagrania, z których dowiesz się, jak przygotować się do akcji.

 

  • Od czego zacząć?
  • Co ma znaczenie, a z czego możesz na początku zrezygnować?
  • Kto jest Twoim klientem?

Dzień II - 08.03

Trening widoczności

Dostaniesz od nas wskazówki, dzięki którym zadbasz o to, żeby Klienci Cię zauważyli.

 

  • Marketing offline – czyli co jest must have poza internetem?
  • Marketing w sieci
  • Oferta, która Cię wyróżni

Dzień III - 09.03

Misja branding

Tego dnia otrzymasz instrukcję, dzięki której zadbasz o identyfikację wizualną swojego słodkiego biznesu. Dowiesz się:

 

  • dlaczego proste logo na początek wystarczy,
  • czym jest branding i jak jego zasady wykorzystać u siebie,
  • jakie elementy są niezbędne na początek

Dzień IV - 10.03, 20.00

Wielki Słodki Finał

O godzinie 20:00 Magda Sadowska i Ula Stępniak Live opowiedzą o swoich sposobach na zdobywanie klientów i odpowiedzą na pytania.

 

  • skuteczna strategia wejścia na rynek
  • spotkanie na żywo
  • odpowiedzi na Wasze pytania

Zapisz się na wyzwanie aby otrzymać nagrania, maile i informację o spotkaniu na żywo.

Uwaga! Wyzwanie jest bezpłatne, jednak dostępne WYŁĄCZNIE dla zapisanych.

Dlatego też – nie zwlekaj i wypełnij formularz.

Czego się dowiesz przez te 4 dni?

Jak trafić do klientów?

W jaki sposób ich do siebie przekonać?

Co zrobić, aby być rozpoznawalną marką?

Na co zwrócić uwagę projektując logo i branding

Ponadto, odpowiemy na następujące pytania:

  • Czy warto się ogłaszać na lokalnych grupach?
  • Czy degustacja na ulicy ma sens?
  • Jak działać w internecie, żeby przyciągać a nie odpychać?
  • Na co warto wydać pieniądze, a co na początku jest ci niepotrzebne?
Ula Stępniak

Ula Stępniak

Kreatorka smaku

 

Witaj, mów mi Ula!

Od 10 lat prowadzę pracownię cukierniczą “Słodki Muffin” w Warszawie.

Pasję do robienia tortów łączę z byciem mamą dwójki słodkich łobuziaków oraz kibicowaniem meczom piłki siatkowej. Zainspirowałam Polaków do… robienia tortów!

Na moje webinary zapisuje się co miesiąc ponad 1000 osób, a Facebookowe wyzwanie zgromadziło ponad 1000 uczestników zainteresowanych wiedzą dotyczącą wycen tortów .

Moja twórczość to połączenie najlepszych przepisów, wiedzy cukierniczej i praktycznych porad na temat prowadzenia słodkiego biznesu.

Magdalena Sadowska

Magdalena Sadowska

Marketer, Strateg w Robieto.pl

 

Jestem przedsiębiorcą od zawsze, a z marketingiem związałam się blisko 10 lat temu. Zaczynałam od prowadzenia agencji reklamowej, a obecnie całe swoje doświadczenie realizuję w działaniach online.

Wierzę, że najlepszy marketing to po prostu taki, który sprzedaje. Od 8 lat prowadzę z mężem Wojtkiem Sadowskim, agencję Robieto.pl, która pomaga firmom i osobom indywidualnym zaistnieć w internecie i zarabiać online.

Uwielbiam sprzedawać, tworzyć lejki sprzedażowe, dowozić rezultat i w ten sposób spełniać marzenia moich klientów.

Tworzenie nowych rozwiązań i strategii dla klientów przychodzi mi z łatwością. Współpracowałam m.in. z Kobiecą Stroną Inwestowania, Ulą Stępniak. „Robieto” co lubię.